BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 25, 2011

Cinta Si Pokok Muda

Assalamualaikum..salam 1 Malaysia..merealisasikan hasrat kerajaan hehehe.Yeah..malam ni bersua lagi di alam maya yang memang best...sambil2 menghilangkan bosan aku.Esok aku dah nak balik umah ketiga aku hahahah mana lagi pekan Sintok la.Erm..bergelumang lah aku ngan exam lepas ni.Erm..dup dap dup dap..buku tak baca lagi..study erm..lagilah..assigment banyak lagi dok menanti..wargh...wargh....bangun yana...bangun..bluekkk.
Sementara aku balik umah ni boleh la aku dok kemas kini aku punya blog.Nanti dah balik U susah la aku nak kemas kini danletak entry-entry baru kat blog ni biar sentiasa segar macam sayur-sayur kat cameron higlands huauahuaua.
Sedang dok kemas kini blog aku ni tetiba aku teringat nak tulis satu entry tentang Cinta Si Pokok Muda..Apa la yang aku dok merepek pasal cinta pokok muda pulak dah..kan..mesti korang korang tertanya tanya.Aku ni memang suka buat korang tertanya tanya ni..jahatkan aku..Korang jangan tak tahu pokok pun bercinta tau cuma kita tak dengar ja pokok melafazkan perkataan I LOVE YOU.Cuba kalau pokok-pokok boleh cakap I LOVE YOU...SAYA CINTAKAN AWAK...SAYA SAYANGKAN AWAK..ala mcam manusia melafazkan perasaan pada insan yang di sayangi...pasti dunia ni penuh dengan ucapan sayang kan...
Cinta si pokok muda ni aku ibaratkan lebih kurang macam cinta aku dan korang korang semua la..Indahkan saat2 macam ni bila dah kenal erti cinta dan matang dalam bercinta.??Aku ingat lagi dulu masa zaman kecik2 dulu alamak apa orang panggil cinta monyet..hehee ingat lagi waktu tu bila kawan yang kita dok gaduh dok bertengkar rupanya boleh bertukar rasa suka hehehehe...bila nak jumpa tulis surat teringat lagi tukar-tukar gambar..dan yang paling tak boleh lupa dulu kan tak dak handfon lagi jadi telefon rumah la jadik mangsa.Cakap pun kena sembunyi2...takut kantoi dengan family ya la..orang suruh p sekolah tapi p bercinta..huahuaa..aku kecik2 dah gatai..tapi itu dulu la..zaman cinta monyet..ala aku tau korang pun mesti pernah ada cinta monyet kan kan kan..
Tapi knta bila dewasa...wahhh cam lagu ella pulak...erm...mesti la dah matangkan bab2 cinta ni walaupun kengkadang aku ni tak matang lagipun dalam bab cinta hehehe..namun bila di renungkan kadang2 pengalaman lampau itulah yang akan membuatkan kita lebih matang terutama soal-soal macam ni.
Okeyhlah..aku rasa idea aku yang mencurah ke ladang gandum ni sampai sini jer lah..nanti bila ada entry2 terbaru yang aku rasa nak kongsi dengan korang korang dan korang semua aku postkan kat alam maya aku nih..

Cinta Si Pokok Muda?? huauauhuahuahau ayat sempoi punya..

No comments: