BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 23, 2011

YABEDABEDOOOOOOO....syiok...

Assalamualaikum...wahai..blogger2..wargh..dah lama kita x bertemu di alam maya ini kan..kan...tak sangka rupanya dapat jugak aku mengupdate blog aku yang cantik lagi buruk ini..ya la...mau tak nya aku ni excited..bagai lagi...dari tadi g dah berbulan aku tak update blog ni..
Korang..korang tau x napa aku menyepi.???e2pun kalo korang sudi nak tahu la..excatly aku start x mengaktifkan blog aku ni bila buka semester baru.aku ingat kat u ni aku boleh la update benda2 baru tapi upanya x..blog telah di block ok..huhuhu.oleh pihak u aku.adoit tensyen jugak masa tu yer la kalo aku kat umh bila boing boing boleh la gak aku update benda2 baru ni tak..bila aku bosan aku xtau nak wat apa.
tapi x aku sangka wahhhhhhhhhhh...rasa nak menjerit....rupnaya blog aku dah boleh dibuka..................warghhhh...macam nak loncat dan menjerit biar semau orang tahu...selamat kembali blog kesayangan aku

No comments: