BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 5, 2011

Apabila Snap Dalam Tandas!!!!!

Wow..wow..wes..kita jumpa lagi dalam alam maya buat kedua kalinya dalam satu hari.excatly aku nih teramatlah bowink.Kali aku nak cita kat korang tentang tandas.Apalah aku ni kan tak dak entry len ka nak tulis pasal tandas pula dijadikan cita ish..ish..Biar ar...asyik-asyik korang dok dengar cita pasal tempat-tempat menarik lah apalah .Jadi sekarang biar aku cita kat korang pasal tandas pula.
Korang tau x bertapa pentingya tandas pada diri kita.tak kisah la kat mana pun kita berada sekurang-kurangnya tempat yang kita pergi atau tinggal mesti kena ada tandas.Kalau tak dak alamatnya habislah nasib korang korang n korang muahamuaaha.
Kat Malaysia ni aku tau memang banyak siot tandas cuma yang aku peliknya x pernah nak jaga kebersihan tandas.Lagi satu kebanyakn tandas la ni especially tandas awam semuanya dah berbayar daripada 20 sen sekarang dah naik jadi 30 sen.Semua tandas awam ada orang jaga yang aku hairanya tandas still kotor.Aku x salahkan mak cik atau pak cik yang tolong bersihkan tandas pada aku pekerjaan yang mereka lakukan tuh dah cukup mulia.Kerja yang pak cik dan mak cik lakukan tuh xsemua orang sanggup lakukan jadik aku memang respec dan berterima kasih sangat pada orang yang bekerja menjaga kebersihan tandas awam.Cuma persoalanya sekarang diri kita.Masih ada lagi antara korang korang korang yang still x tahu nak jaga kebersihan tandas awam.eeeeeee geram aku dibuatnya.Tandas tu sama2 nak guna jadi sama2 lah jaga kebersihan.Tahu pun...bila tandas kotor korang geli nak gunakan...tapi kita tak sedar yang buat tandas tu kotor adalah diri kita sendiri..Jadi korang korang dan aku sendiri sama-samalah kita jaga kebersihan tandas awam.
Bila tandas bersih korang nak guna pun korang rasa selesa...kan..kan...renung-renungkan dan selamt beramal.
Bila tandas bersih snap gambar pun rasa best ja..tandas pun boleh jadi tempat photoshoot tau kalau bersih dan cantik muaahahhaa. ni..tak.asyik g tangkap kat taman..jer..

Jagalah kebersihan tandas awam...tengok siap boleh promote g tandas

No comments: