BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 5, 2011

Hidupku Kini Perlukan Sesuatu untuk Bergantung

Assalamualaikum..
apa khabar korang semua cihat ka tak sihat?Kalau rasa x berapa sihat tu cepat2 lah g jumpa doktor.Zaman la ni sakit bukan kira baby,kanak2,remaja,dewasa atau orang tua.Senua orang boleh dapat sakit..itulah qodo dan qadar yang perlu kita terima.Yang ajaibnya sakit ni kadang-kadang kita tak tau pun yang kita ni sakit.Tup tup bila g check barulah tau kata kita ni sakit.So kalau demam ka selsema ka walaupun cikit cepat2 lah g check.Kita cuma ambik langkah berjaga-jaga.
Ada setengah orang dia rasa diri dia sihat wal lepat liat tapi rupanya bila medical check up baru tau kata ada penyakit.Itulah zaman sekarangkan banyak penyakit yang sukar di kesan daripada awal.Jadi berhati-hatilah sekarang.Bila dah sakit rasa tak syiok ja kan hidup ni.Dah la kena makan ubat pastu makanan sedap2 tak leh makan,kena wat pemeriksaan lanjutan.Huish.....parah macam tuh.Rasa macam hidup xselesa pun ada aihhh macam-macam.Tambah orang macam aku..aku ni bab2 ubat bab2 pantang larang n jumpa doktor aku lah yang paling lembab+malas+tak suka=benci.Kalau semua pesakit jenis cam aku habis la semua penyakit tak sembuh.Harap-harap la korang tak macam aku dan jangan ekot cara aku.
Kalo korang ikot korang pun xpasal2 jadik cm aku....

Nah ambik ko yana kan tak pasal-pasal sekarang ko dah dipaksa makan ubat.Makan lah ko sampai bila-bila

Tudia..korang tengok apa yang terpampang kat label ubat tu..alamak tempat bergantung aku yang baru PERINACE..

p/s : Jaga pemakanan,senaman ti jadi macam aku habislah...seumur hidup kena bergantung pada ubat

No comments: