BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 31, 2011

Sunyi

Salam..ii..semua sebnarnya malam ni tak terniat nak tulis apa2 pun tapi mata ni bengkak huhuhu bnegkak sebab apa pun entah la..tapi biarlah rahsia.Korang suma macam mana ari ni ok?mesti korang korang suma gembirakan.
Korang pernah dengar x lagu ini..DINGINYA DIMALAM INI.....sapa tau sambung..hehehehe.Aku nak tunjukkan bahwa malam ni cuaca dingin sangat biasala angin timur.
Aku sebenarnya nak minta izin korang suma.Boleh x malam2 sunyi ni aku nak nyanyi satu lagu..tapi aku nyanyi kat corus jer la..sebab takut hujan(hakikatnya bukan takut hujan tpi xingat lirik muahahahah)
Meh aku start nyanyi nah...1..2..3..
oh mengapa tangisan dalam kerinduan ini
menjadi kehidupanku tidak menentu 
keretak gambar di hemaps kaca..
KU MASIH MERINDUIMU
WALAU TIDAK DIJODOHKAN
SURATAN TAKDIR  TELAH MENENTUKANYA
KU MASIH MENCINTAIMU HINGGA KE AKHIR HAYATKU
BIARKU SIMPAN PRASAAN INI KASIH..

da...selamat..malam

No comments: