BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 22, 2010

adoiyai tak boleh nak lelap pulak mata nak berangan kejap la..(hahaha)

assalamualaikum..
Saja aku nak biar mata aku ni letih cikit bagi cepat boleh tido.
Kenapa tak tau mata ni malam ni manja sangat aku suruh tidur dia tak mau tidur hairan bin ajaib jugak.
Dah macam-macam aku buat nak bagi mata ni biar boleh pejam aku tengok TV lah,main dengan Kiki Lala la (hemster yang sgt cumil tuuu very the cute),super sever dengan Mr Azrul la..tpi mata ni xmau jugak ngantok.
Aku ckp kat Mr Azrul tu jangan tido lgi sebab aku xngntok..tp dia ketawa kat aku...dia suruh aku pejam jugk mata sampai boleh..aku merajuk aku nak jugak suruh dia teman (kegatalan pada masa itu hahaha)
Nak tergelak gak aku xleh tido aku suruh Mr Azrul teman aku sedangkan masa dok sembang dgn dia
bapa kali aku dgr dia menguap..kecian..sb kecian aku pun ngakulah kata aku dah ngantok (padahal mata aku ni dok cerah menerang g)tmbh pula  Mr aku tu keja esok..sorry...to my syg..
sambung cita pasal xleh tido ni..
Yang aku peliknya....bila time aku nak exam atau study (study la sangat),,
mata ni cepat la pula mengantoknya tak perlu disuruh kadang2 duduk p la kat mana pun kat meja ka atas lantaika...confirm tido....(adakah korang sama ngan aku hahahha)..asl buka buku ja ngantok (aku tau korang pun sama)
Cuba tgok sekarang cuti semester exam dh hbs mata ni sush tol nk pejam tmbh malam ni..
so la ni..aku nk wat pa??????
semntara aku nk bg mata aku ni lelap jom la sembang2 ngan aku...
Aku nk tanya korang la kan apa perasaan korang kalau korang bangun ja pagi esok
korang ditakdirkan dapat RM 1 j....(aku tau agak xlogik tp xmustahil jugk.kan..kan)manala tau korang menang peraduanka,perompak bank tertinggal duit dia ka (hahahahah gila btl aku ni).
Apa korang nak wat dengan duit tu????Bayangkan duit tu dh dlm genggaman..
Mcm2 aku fikir....nak buat...
tapi xpalah to be continue..sebab tetba rasa ngantuk pulak dah ni..
korang fikir la yer saja just nk tanya pendapat korang

No comments: