BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 23, 2010

Keboringanku terisi apabila mengMake Overkan diri...hehehhee

Assalamualaikum..murid2..(hehehe berangan jadik cikgu jap..)
Yippiiii bestnya aku dapat usya n conteng monteng kat blog aku ni.Sekali pandang cantik gak blog aku ni (almaklum xdak org nk puji) tapi bnyk2 kali pandang terlebih cantik.hahahaa.
Kat cini ku nak story the mory..kesalahan language bak kata sir aku sir Ng Kok Thai masa aku form 6 lu .Sebenarnya ari ni aku sangat la keboringan tahap melampau.Aku dok umh sorang.Adik aku g keja fmly aku pula g KL erm..buah hati pengarang jantung aku pula Mr Azrul tu dok jauh dah la tu sibuk ja kecian dekat this gurl.Ermm tapi aku faham dia keja kan nk wat mcm mana cari rezeki untuk kami jugak (ala suami isteri).Kadang2 bila dh bosan yang xleh nk tahan dah aku saja2 kacau dia wat keja al-maklumlah keja aku sebagai pengganti suri umah sudah aku siapkan jadi aku pun sengaja kacau Mr Azrul bnyk2 kali 
Aku kecian gak kat dia sebab dok layan karenah aku yg xhenti henti dok kacau dia hehehe nasib bek dia ok ok jer..(tapi hati dia xtau la hehe).
Nak dipendekkan cita.........................(panjang lagi kot...)
Petang tadi aku xtau nak wat apa.Kat umh aku langit dah mendung menunjukkan ari nk hujan,Aku ni masih xdak idea nak wat apa.
Masa aku masuk bilik aku..(nak simpan baju)kemudian aku terpandanglah satu set brg atas meja ku yang cantik tu..apalagi muncul la idea yang mencurah-curah keladang otak.Aku apa lagi terus simpan baju nnnnnnnnnnnnnnnnnn MULA LAH OPERASI.Operasi ini aku namakan OPERASI MAKEOVERKAN DIRI SENDIRI..(yang ternyata perlukan bnyk makeovernya hehehehee)
Tunggu apa aku pun terus la susun dan sediakan brg yg diperlukan (ala2 makeup artis)
Antara bhn2nya:
1)Pelembab muka (safi balkis)
2)Krim Safi Balkis
3)Bedak asas 2 foundation(MYMI)
4)Eye shadow plate(silky girl)
5)Liquid eye liner (silky girl)
6)Blusher (silky girl)
7)Lipstik watershine(Maybeline) dan ligloss (silky girl)
8)Maskara (Maybeline)
9)Pengepit bulu mata
10)Penyegar Safi Balkis (guna untuk padam make up)

Ini gambar aku yang original dan belum di make overkan..:)



Ini adalah selepas ni makeover oleh make up artisnya yang mengiktirafkan dirinya sendiri..(akula hehee)
Pas dah siap suma xkan la aku dok saja apa lagi aku pun p la wat potoshoot aku sendiri dekat perkarangan umah ku hehehehee...




Ini la serba cikit cara aku untuk menghilangkan boring aku hehehe selamat mencuba..sesiapa yang rasa perlukan make up artis tu panggillah aku (pasti comot hehehehhee)
ok...da.......




No comments: