BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 23, 2010

Direnjis-renjis dipilis ditaburila mawar haii beras kunyit ditabur disiram si air mawar

Selamat pengantin baru
Selamat berbahgia
Selamat ke anak cucu
Selamat berbahgia

Assalamualikum bloggers2 semua..
Mesti korang tertanya tanya asal la aku punya title post lgu pengantin aku punya mukadimah pun lagu pengantin
gila ka apa orang ni hehehe...Tak dak lah sebenarnya aku nak wat pengumuman pentingla kat korang.Korang pun tau aku ni dah makin tua .Lagi beberapa hari ja umo aku dah 21 jadi sudah sampai masanya aku fikirkan masa depan ku dan hidup berdikari..(fuhhhh lamak ayat suspends n x leh diterima..huhuhu)
Korang jangan fikir pelik pula...
Sebenarnya aku baru saja menghadiri majlis perkahwinan kawan aku.Best.. seronok tengok kawan2 aku dah kawan.Kawan2 bilik aku masa aku dekat SM Teknik Pendang dah 2 orang yang kawen tinggal lagi 8 giliran sapa pulak pas ni sama2 kita nantikan kemunculanya..hehehehe
Bila aku tengok kawan2 aku kawen gembira rasanya.Rasa begitu cepat masa berlalu.Dulu zaman2 sekolah p sekolah sama2, melawk sama,pakai baju sekolah,study sama..sekarang semua dah berlalu kwn2 tmpt aku dok melawk dulu dah jadi isteri orang.Rasa mcm mimpi jer.Tedetik pula kat hati aku nak kawen cepat2 hehehehe (gatalnya aku ni sapa la nk kat aku...Mr Azrul..bila.??? ).Orang kata kalo dah jodoh x ke mana.
Bukan usia penentu kebahgiaan rumah tangga seseorang tapi kematangan dalam  melayari alam perkahwinan dengan sebaik mungkin.Apabila kita mula melangkahkan kaki ke alam rumah tangga terlalu banyak cabaran dan dugaan yang perlu kita lalui.Kita perlu sabar dan bijak menyelesaikan sesuatu masalah yang muncul.Perkahwinan begitu indah apabila setiap pasangan sama-sama sedar akan peranan dan tangungjawab masing-masing.Perlu ada tolak ansur,persefahaman dan saling bantu membantu antara satu sama lain...Insyallah semua akan berjalan dengan baik dan apa yang paling penting selama mana pun usia rumah tangga romantik perlu ada hehehe (apa la yang aku dok ceramah ni..semua ni xleh pakai hehehe sebab aku ni x kawen g hehehe)
Buat kawan-kawan tersayang AFIDATUL ALI dan NORSHAMSIAH AZLI yana ucapkan selamat pengantin baru.Yana doakan kalian bahagia hingga ke anak cucu..Amin.....dan buat semua2 kawan2 ku terutama member Bilik B1-1 (STEP) nanti kawen tu jangan lupa jemput aku yer...LOVE YOU ALL semua..kenangan kita  still in my memory 4ever..

Ni gambar masa kenduri di rumah Afidatul

Ni kenduri ayong (Nor Shamsiah)





No comments: