BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 10, 2011

~~COLORCLICKZ 1st Give Away~~

Assalamualikum..iiiii kepada semua bloggers yang tak jemu-jemu singgah & follow milo my blog yang x berapa nak cute ni.Sebagai mukadimah mrs azrul nk ucap thnks a lot pada bloggers2 yang tag mrs azrul dengan macam2 contest n giveaway.Buat masa ni aku nak joint GA yang telah di tag oleh seorang gadis.Siapa??Biar mrs azrul rahsiakan dulu.Ini jer yang aku sempat joint huhuhu sebab sekarang tengah sibuk wat preparation untuk semester baru 14 haribulan ni.Ok berbalik kepada siapa yang telah tag aku ni orang yang aku maksudkan ialah my laling iaitu Mizz Bella yang comey n cute miut tu..apa2 pun sebelum aku nak start aku nak ucap thanks bebanyak pada mizz bella.Seronok sangat mizz bella tag aku..thnks sekali lagi.
GA yang mizz bella tag kat aku lalu aku pun joint ni diberi nama ~~COLORCLIKZ 1st Give Away~~like pelangi gitu sangat colourful hehehe.Tudia.....ini dia GA yang sempat aku joint arini...


Deng..deng..ding..dong..ini dia..GA ni telah dianjurkan oleh blog COLORCLICKZ yang memang warna-warni..
Korang tau kalau korang nk joint GA ni pun xlah susah..senang jer.Tak sampai 5 minit pun (hiperbola tol aku nih..heheh).Meh aku tunjuk kat korang syarat2 untuk joint GA ni..jom follow follow..Ada dua syarat yang telah termaktub.Satu syarat kepada yang dah ada blog satu lagi syarat untuk yang xdak blog.Adil kan hehehe.Jom sama-sama kita baca dan usya syarat-syarat kat bawah ni.Apadia yang dia nak..

Syarat Sah Untuk Para Pari yang Ada Blog

 Blogger

1 -BUAT 1 entry bertajuk "COLORCLICKZ 1st GiveAway 2011"
(sertakan picture di atas ni sekali ye)
2 - JADI follower di blog ni
3 - 'LIKE' fan page facebook ColorClickz 
4 - TAG 3 org kawan ye (nk tag lebih ramai pun boleh boleh je..up to you)
(make sure diorang tahu dorg di'tag k)
5 - LEAVE link penyertaan anda di ruangan comment entry ni
(kalo tidak pihak atasan tak tau korang joint GA ni)

Syarat Sah Untuk Para Pari yang Tiada Blog 

Facebook

1 - 'LIKE'fan page facebook ColorClickz 
2 - SILA share link di bawah di wall fan page ColorClickz
http://colorclickz.blogspot.com/2011/01/colorclickz-1st-giveaway-2011.html
3 - TAG kawan facebook anda minimum 3orang

Korang korang korang nak tau x korang bakal dapat

HADIAH??!

apa hadiahnye??
*
*
*
ini dia?
ade 5 bakal pemenang utk setiap 5 hadiah di bawah
*
*
*
Jeng..jeng..tudia hadiah dia..


2 keychain bear (seorang satu)


1 set pendrive pocket (1 set=2biji)

DAN!!!!!!



2 pasang "couple pendrive/broadband pocket"


PERINGATAN PENTING WAT KORANG KORANG YANG NAK JOINT GA NI!!!!

Tarikh Tutup :

4 FEBRUARI 2011
(Sebarang pindaan akan dimaklumkan letter)

Saya dengan ini nak tag para pari baik hati

1)bananapple
2)akma
3)Dak CoMot
4)diYla jePri

bye..bye..n selamat joint

No comments: