BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 2, 2011

Jatuh Cinta dengan Ketenangan

Salam..dah dua hari aku x conteng monteng kat blog aku ni.Bukan apa aku xdak idea nak tulis apa.Aiii korang semua macam mana sambut tahun baru?dah catat dan buat senarai ka azam baru korang tahun ni?Aku tau mesti panjang berjela punya.Setiap kali masuk tahun baru jer ader ja azam baru yang nk ditimbulkan nak buat itu lah ini lah tapi kadang2 satu azam tu pun xmenjadi (sama dengan jer dengan orang yang tulis ni).
Ok lah xpayah nak dipanjang-panjangkan cita.Cuba korang baca title entry aku untuk kali ni betul2.'Bercinta dengan Ketenangan'.Apa yek ketenangan yang disebut-sebut tu?Biar korang fikir lah sendiri.
Setiap orang mcm2 cara dia buat untuk cari ketenangan dalam diri dan hidupnya.Orang kata rambut sama hitam hati lain2 (walaupun ada yang rambut warna perang.pink dan sewaktu denganya).Ada setengah orang dia akan cari ketenangan melalui tontonan video , kuar dengan rakan , g melancong dan banyak lagi lah.Manusia ni akan sanggup buat apa saja asalkan ketenangan yangdia perlukan dapat.E2 la kadang2 nk cri ketengan pun pelik2 tak faham aku dengan manusia ni.Tapi apa pun yang paling penting asalkan korang korang suma happy dengan ketenangan yang korang cari selama ni.


 ketenangan yang aku inginkan xdapat digambarkan melalui kata2.Inilah ketenangan yang aku harapkan



memang jatuh cinta sangat kalau dapat tempat tenang macam ni rasa semua masalah selesai
Location : Simpang Empat , Alor Setar

ok bubbye..bubye..nak tido..zzzzzzzz


No comments: