BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 30, 2011

Miss My Small Diary

Assalamualaikum..
Apa khabar u all suma??Lama rasanya mrs azrul x menjenguk blog kesayangan ni.Ermm mesti korang boring kan asal buka blog aku ja masih entry yang sama buka entry ja masih blog yang sama muahahaha.Mesti korang korang semua dah tukar2 entry baru.besh,,nya..xapa t aku nak g wat lawatan kat entry korang.
Excatly aku xtau nak tulis apa untuk entry kali ni.Bukan apa mrs azrul terlalu terkedu n x terkata kata sebab terlalu excited dekat blog ni.Mana x nya dah berapa lama dah xtgok n buat entry baru kat blog ni semenjak aku dah start semester ni..wargh..bnyaknya ..keja aku nak kena wat assigment xsiap g.Walaupun blog ni x secantik blog2 korang korang semua tapi pada aku blog aku ni lah tempat aku senamankan jari jemari aku.
Aku rindu sangat kat blog aku ni..i miss my blog very much.Sementara aku cuti ni boleh la aku isi masa2 terluang aku dengan wat entry2 baru kat blog aku ni.Dalam kepala aku ni adalah beberapa cadangan untuk aku perbaharui blog aku..kalo korang nk tahu rajin2 lah lawat blog aku yer...
.....سالام

No comments: